Principiile învăţării eficiente şi învăţarea prin jocuri

luni, 22 mai, de la 09:00 la 12:00.

Despre atelier

Obiectivele atelierului:
– dobândirea cunoştinţelor despre principiile învăţării;
– înţelegerea importanţei lor prin exemple şi joculeţe;
– exemple de jocuri şi cum pot fi implementate în clasă;
– funcţiile comportamentelor şi intervenţii comportamentale;
– tehnici şi metode alternative de predare.

 

În AlterEdu acordăm o deosebită importanță profesorilor. Adesea când vorbim despre educație, tindem să analizăm sistemul educațional concentrându-ne pe design-ul lui: materii, număr de ore, manuale etc. Uităm să acordăm atenție unei alte variabile ce contează în ecuația educației: profesorii. Astfel, în AlterEdu am urmărit să aducem ateliere speciale pentru profesori, cu scopul de a îi ajuta să devină educatori mai buni.

Cine se poate înscrie

Orice profesor, părinte sau adult.

 

Educator

Geta Udrea

Psiholog clinician, consilier și psihoterapeut, Psiholog educație specială, consiliere vocațională, logoped și Analist comportamental.

Specializări și formări:

  • Universitatea București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației,
  • Master: Terapia Logopedică în Procesele de Comunicare,
  • Master: Analiză Comportamentală Aplicată, Spania – în curs,
  • Modul pedagogic,
  • Formare psihologie clinică și psihopedagogie specială,
  • Formare analiză comportamentala aplicată.

Asistent facilitator

Asistentul are rol în interacțiunea educator - participant.

Ing. Lili Bălcănaşu

Inginer de profesie, educator și bibliotecar prin vocație, administrator site www.onestipedia.ro.

Marele Anonim

Roberto Tamaş

Roberto nu este un profesionist, ci un exemplu că timpul potrivit să lași o lume mai bună decât ai găsit-o este chiar acum. Pentru el, totul este o chestiune de percepție, omul limitându-se prin propria minte. Roberto este creatorul programului Alter/Edu, inspirat de Universitatea Alternativă, unde studiază oamenii, organizațiile și educația. Unul din visurile sale este să fie unul din creatorii unei școli bazată pe o filosofie diferită, aceea de a nu mai privi omul ca având nevoia de a fi umplut din exterior, ci de a scoate ce este deja în interiorul lui, prin natura sa.

Înscrie-te